Емблематични сгради и паметници на културата в града попадат в интерактивно входно ниво

„Life Is On“ е висока отговорност
01/09/2022
Споделено пространство
В споделеното пространство на Есенните изложби
07/09/2022

Емблематични сгради и паметници на културата в града попадат в интерактивно входно ниво

входно ниво

Първият търговски център в Пловдив раздава награди за най-любознателните с кампанията „Входно ниво“

Съвсем заслужено Пловдив бе класиран от туристическия сайт European Best Destinations на първо място като най-добра културна дестинация в Европа за 2022. За всички нас, постоянните жители на града, Пловдив е много повече и с трепет се завръщаме от летните приключения към града. Въпреки че топлото време тук продължава до късна есен, с настъпването на месец септември, празника на Съединението и първия учебен ден градът осезаемо се връща в работен ритъм.

За да не се отдаваме на носталгични мисли по лятото, от първия търговски център под тепетата създадоха игра, с която да си припомним магията на любимия град. Сайтът повежда на разходка, обединяваща десет културно-исторически забележителности като Регионалния етнографски музей, къща „Клианти“, статуята на Мильо Глухия, фонтана на Деметра и Балабановата къща, като за всеки обект задава въпрос. За да получиш достъп до въпроса, е нужно, докато си на локацията, да заснемеш и качиш в платформата снимка на обекта. Изкуствен интелект разпознава на кой от обектите се намираш и зарежда въпроса за този обект.

Освен че ще демонстрираш знания или научиш нови любопитни факти за Пловдив, обикаляйки града, ще можеш да се вдъхновиш от новите му есенни цветове.

В допълнение, от първия търговски център са подготвили и награди за най-любознателните фенове на Пловдив. Двадесет от отговорилите вярно на поне 5 от въпросите ще спечелят GiftCard на стойност 50 лв. за пазаруване в търговския център, а десет от отговорилите вярно на всички 10 въпроса – GiftCard на стойност 100 лв.

Фотография © Mall Plovdiv

За да се впуснеш в приключението, ти трябват удобни обувки, мобилно устройство с камера и достъп до интернет, а платформата на играта се зарежда от сайта на търговския център.

С наименованието на кампанията „Входно ниво“ молът иска да развълнува всички настоящи, бъдещи или пък бивши ученици, като им припомни тръпката от първия учебен ден. Имаш време до 15 септември да се разходиш из Пловдив, докато се забавляваш на vhodnonivo.mallplovdiv.bg, и да влезеш обратно в тон с града за новия сезон.


Заглавна фотография © Mall Plovdiv

gdpr-image
Използваме "бисквитки", за да предоставим по-добро разглеждане на сайта ни и да анализираме трафика. Използвайки този уебсайт, вие се съгласявате с нашата Политика за защита на данните и Политика за бисквитки.